ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, January 7, 2012

Ombak Rindu Versi Zarul Umbrella


Haaaaaaaaaa.. Sapa yang masih kenal Zarul Umbtella. Dulu masa zaman budak-budak hingusan memang minat sangat kat Zarul ne. Hensem!! Lagu-lagu yang saya ingat Ramalanku Benar Belaka.. Pastu ingat ada satu video klip Zarul&Umbrella nyanyi pakai baju putih kat celah-celah lalang..ekeke..Tapi lupa lagu apa..Masa tue saya tertanya "Eh tak miang ke kena lalang-lalang tue? ekeke..Ok meh kita cuba dengar Ombak Rindu versi Zarul.Sedap tak? Pada saya SEDAP cuma tak berapa jelas ..Kalau dapat dengar live.. Mesti BEST!!!! Eh meh jenguk blog Zarul nie---> ZARUL UMBRELLA.COM. Saya pun ada letak dalam senarai bloglist kat tepi blog saya. Moh terjah reramai!!

p/s: tak sangka artis yang saya minat zaman budak-budak2 dulu pun ada blog..hehe

7 comments:

mama aini said...

assalam..Baby(mama amana& arief)..mama singgah sini sambil dengar lagu zarul ni..he2x..dier pun ada blog ek !!..

Zarul Umbrella said...

terima kasih bebanyak..sudi gak share video saya tu kat blog..biasa2 je tu video nyer..

GourgeousEnterprise said...

Best... Suke dgr... :)

eija_sweetmama said...

ohh suara dia masih sama mcm masa dia bersama group umbrella.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mama aini- aah.. tak sangka dapat jumpa blog dia kiki

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

zarul- wah bestnye penyanyi yang i minat masa kecik2 leave comment kat sini hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sweet mama- sama kan..muda gitu..itu maksudnya suara dia original